Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 sierpnia 2012

Rozdział 9 -Jedź Romeo do swojej Julii

__________________
Przepraszam , przepraszam ale ten rozdział jest krótszy bo nie mam za bardzo czasu żeby napisać dłuższy <3
Dzisiaj ok.20 pojawi się rozdział 10 ale nie obiecuję (: 
Jaram się bo pod 8 rozdziałem jest 14 komentarzy *.* Dziękuję :* 
Miłego czytania <3 
__________________

-No wiecie Niall tak świetnie całuje - spojrzała na mnie.
-Wy serio się całowaliście? - spytała z niedowierzaniem Ania.
-No serio - odparłem uśmiechając się do Olivii .
-Ja jakoś nie wierzę - rzekł Harry.
-To uwierz Haroldzie - zaśmiałem się .
-Tylko nie Haroldzie! Farbowany blondasku! -krzyknął lekko podenerwowany loczek.
-Ej nie mów tak na mnie! - również się wkurzyłem .
-Ty jesteś farbowanym blondynem ?- zdziwiła się Olivia.
-No tak - powiedziałem speszony .
-O lol, Ania czemu ty nic mi wcześniej o tym nie mówiłaś? - Olivia zwróciła się do Ani.
-Mówiłam , ale ty jak zwykle nie słuchałaś - odparła .
-A no tak - zaśmiała się słodko Olivia , w sumie dla mnie wszystko co robi jest słodkie .
-A co dziś robimy chłopcy?- zapytała Ania .
-Siedzimy u was w domu a jutro Vera kazała was zaprosić na jej urodziny - powiedział Zayn .
-Mnie też? - zapytała Olivia.
-Tak ciebie też - odparł Malik.
-Ale ja jej prawie w ogóle nie znam - rzekłam .
-Ja też jej prawie w ogóle nie znam - dodała Ania.
-To poznacie ją -uśmiechnął się mulat.
-Em ale nawet nawet nie wiem co mam jej kupić. Co ona lubi? - marudziła Olivia ale jak dla mnie to jej marudzenie było przesłodkie.
-Lubi zwierzęta - powiedział Zayn.
-Aha, dobra to wezmę Olivię kupimy prezent i przyjdziemy - rzekła Ania.
-Spoko - odparł Malik .
-Macie jakieś filmy czy coś ,nie ?-spytał Hazza.
-No jasne jakieś się znajdą a co? - zapytała Olivia.
-Obejrzymy - uśmiechnął się do niej a we mnie aż buzowało złością .
 -To idę poszukać - powiedziała i ruszyła w kierunku schodów.
-Pójdę z tobą! -krzyknąłem i pobiegłem do niej.
-Dobra to ty poszukaj w tej szafce a ja w walizce -powiedziała wskazując na szafkę a następnie na walizkę.
Podszedłem do szafki otworzyłem ją i zacząłem szukać jakieś płyty z filmem. Znalazłem jakąś na samym dnie szafki. Wyciągnąłem ją i przez przypadek upadła na ziemię. Pochyliłem się po nią i sięgnąłem ręką a w tym samym momencie zrobiła to Olivia. Jej twarz znajdowała się blisko mojej . Spojrzałem w jej piękne brązowe oczy. Przybliżyłem swoją twarz bliżej jej tak że nasze usta dzieliły tylko milimetry. Zamknąłem oczy i położyłem swoją rękę na jej policzku jednocześnie przybliżając swoje wargi do jej. Nagle poczułem jak dostałem całusa w polik. Otworzyłem oczy i ujrzałem uśmiechniętą buźkę Olivii . Puściłem buraka.
-To skoro już znalazłeś jakiś film to chodźmy na dół - powiedziała.
-Mhm , zaraz do ciebie dojdę - rzekłem .
-Spoko no i ślicznie się rumienisz - zaśmiała się.

*Z perspektywy Liam'a *

-To weź do niej zadzwoń - mówiła Ania.
-No tak to idę zadzwonić - powiedziałem i poszedłem do ogrodu .
Wybrałem numer Ilony i zadzwoniłem do niej .
-Rozmowa-
Ilona : Halo?
Liam : Ilona! Dlaczego się do mnie nie odzywasz od wczoraj? Myślałem,że coś ci się stało!
Ilona : Nie  miałam nic na koncie dlatego
Liam : Aha , a co u ciebie?
Ilona : Bosko! Przyjedź do mnie , muszę ci kogoś przedstawić!
Liam : Kogo?
Ilona : No przyjedź
Liam : Okej , pa
Ilona : Pa , pa
-Koniec rozmowy-
Poszedłem szybko do salonu .
-Ja muszę jechać do Ilony - powiedziałem do wszystkich .
-Jedź Romeo do swojej Julii - śmiał się Harry .
-Na razie! - wybiegłem z domu dziewczyn.
Wsiadłem do samochodu i jak najszybciej pojechałem do domu Ilony . Byłem strasznie ciekawy kogo Ilona chce mi przedstawić. Miałem nadzieję,że nie będzie to żaden chłopak . Podjechałem pod jej dom. Wysiadłem z samochodu i wszedłem do jej domu bez pukania , tak jak zawsze. Na kanapie zobaczyłem ją i. ......


10 komentarzy:

  1. jejku chcę dalsze części,kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  2. BŁAGAM DODAJ DZISIAJ PLISSSSSSS <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne<3 nie moge się doczekać następnych części :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał świetnie piszesz i w dodatku tak szybko fofajesz rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, ja chcę dalsze części... Naprawdę masz talent ;)

    W wolnych chwilach zapraszam do mnie.
    niallandpatricia1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest zarąbiste ;*** jesteś świetna w tym co robisz , naprawdę <3 !

    OdpowiedzUsuń