Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

Rozdział 7 -A ty z czego się tak cieszysz?

_______________
Ten jest trochę dłuższy , bo dziewczyny prosiły mnie abym dodała wczoraj . Nie dodałam im więc dzisiaj dodaję dłuższego :D
Miłego czytania <3
______________
Nagle poczułam jak ktoś kładzie swoją rękę na moim ramieniu. Obróciłam się momentalnie i ujrzałam Harr'ego.
-Cześć - wyszczerzył się .
-Eee siema - powiedziałam .
-A jednak zdecydowałaś się spędzić z nami dzień i nas polubić - rzekł .
-Przyszłam tu tylko dlatego , bo nie puszczę Ani samej-powiedziałam .
-Dlaczego? Myślisz,że coś jej zrobimy? - zaśmiał się.
-Tak - odparłam i podeszłam do Ani.
-Spytaj się ich na jaki film idziecie, kupię sobie bilet wcześniej tam gdzie będzie tylko jedno miejsce wolne i będę miała pewność że nie usiądą koło mnie - powiedziałam .
-Spoko .. na jaki film idziemy? - spojrzała na Harrego i Lou.
-Na Madagaskar 3 - zaśmiał się Louis.
-Eee zawsze spoko - byłam trochę zdziwiona. -To spadam pa - powiedziałam i ruszyłam w kierunku wejścia do centrum handlowego . Gdy już się w nim znalazłam kupiłam bilet w kinie na Madagaskar 3. Kupiłam popcorn , pepsi i udałam się do sali kinowej . Usiadłam na fotelu z numerkiem 22 . Koło mnie jedno miejsce było wolne, modliłam się tylko żeby żaden z nich koło mnie nie siedział. Światło w sali kinowej zgasło a po chwili weszli do niej ci idioci wraz z moją siostrą i dwiema dziewczynami . Usiedli nade mną a koło mnie niestety usiadł Harry.
-Ohh to chyba przeznaczenie - uśmiechnął się do mnie.
-Tsa , jeszcze czego -spojrzałam na niego wkurzona.
-Nie denerwuj się tak bo zmarszczki ci wyjdą - zaśmiał się .
-No i? Niech wychodzą - powiedziałam i odwróciłam głowę .
Fim a raczej bajka się zaczęła. W połowie jakże to inteligentnej bajeczki Harry objął mnie swoim ramieniem. Spojrzałam na niego a ten pokazał mi rząd swoich białych ząbków. Nie wzięłam jego ręki ani nie nakrzyczałam na niego,że zrobił takie coś bo nawet fajnie się wtedy poczułam. Po 30 minutach denna bajka się skończyła. Wstałam z siedzenia , miałam już iść ale Harry złapał mnie za nadgarstek.
-Co? -spytałam obracając się w jego stronę.
-Pójdziesz może z nami teraz coś zjeść? - zaproponował .
-Eee nie - odparłam .
-Czemu? - podeszła do nas Ania.
-Hmm dobra , pójdę - rzekłam .
-Juhu! - podleciał do nas Niall.
-A ty z czego się tak cieszysz? - spytałam .
-Bo idziesz z nami - odpowiedział .
-No nie wierzę serio? - podszedł do nas Louis, Liam który obejmował jakąś blondynkę oraz Zayn trzymając się za rękę z brunetką .
-Siema jestem Ilona - przywitała się ze mną blondynka .
-A ja Veronica - uśmiechnęła się do mnie brunetka .
-Olivia - powiedziałam.
-Ale ty serio idziesz z nami? - spytał Zayn nie dowierzając .
-Tak , serio - uśmiechnęłam się lekko.
-Ło coś ty jej zrobiła? - Liam zwrócił sie do Ani.
-Nic - odparła.
-A to dziwne - stwierdził Hazza.
-Nie no jak nie chcecie to nie idę - powiedziałam .
-Chcemy! - krzyknął Niall.
-Mhm spoko - uśmiechnęłam się.
Wyszliśmy z kina i poszliśmy na pieszo do jakieś restauracji. Zajęłam miejsce przy stoliku a z mojej lewej strony usiadł Harry, natomiast z prawej Niall. Podszedł do nas kelner , złożyliśmy zamówienie.
-Ale jestem głodny - marudził Niall.
-A myślisz,że ja nie? - spytałam .
-Omg! Niall znalazł swoją drugą połówkę, która jest głodna - zaśmiał się Louis.
-Tsa , tsa jasne - spojrzałam na niego zabójczym wzrokiem .
-Ojoj chyba jednak Olivia cie nie kocha Niall - powiedział .
-A żebyś wiedział,że nie - rzekłam .
-Jedzenie! - krzyknął uradowany Niall gdy kelner przyniósł nam posiłek .
Po paru minutach zjedliśmy wszystko .
-Mm pyszne było - zachwycał się blondyn.
-Dobra to ja już idę - powiedziała Ilona.
-Idę z tobą - uśmiechnął się do niej Liam .
-To my od razu pójdziemy z wami - rzekł Zayn i wstał od stolika razem z Verą.
-Mhm my też się będziemy zbierać - powiedziałam .
-No tak - odparła moja siostra.
Wstałyśmy od stolika i poszłyśmy w kierunku wyjścia z restauracji .
-Odprowadzę was - zaproponował Harry .
-Na serio? - ucieszyła się moja siostra.
-No tak , Harry i ja was odprowadzimy - rzekł Loui .
-A Niall?-spytałam a blondyn słysząc swoje imię uśmiechnął się do mnie.
-Niall pojedzie samochodem do domu - odparł Harry .
-A ty nie możesz? - zapytał blondyn .
-Nie bo ja odprowadzę dziewczyny - puścił mi oczko .
-Jezu , dobra - wyszedł z restauracji .

*Z perspektywy Niall'a*

-Jezu, dobra -wyszedłem wkurzony z restauracji.
Dlaczego Harry mi to robi? Przecież wie,że Olivia mi się spodobała a on tak po prostu na moich oczach ją podrywa.. To jest wkurzające ..Pierwszy raz od  4 lat podoba mi się jakaś ... nie,nie jakaś to jest wyjątkowa dziewczyna a Styles do niej zarywa.. Przecież on może mieć każdą dziewczynę no i mnóstwo dziewczyn mu się podoba więc dlaczego podrywa akurat ją? Dlaczego akurat Olivię? Może próbuję mi dopiec .. Ale dlaczego by miał mi to robić? Czy ja coś złego kiedyś zrobiłem , obraziłem go? Lub coś innego? No wydaje mi się że nie! Ale przecież z tego co było widać wczoraj to.. sądzę i nie tylko ja ale i reszta chłopaków że Ania mu się spodobała więc czemu podrywa Olivię? A może się myliliśmy razem z chłopakami? No ale to chyba Harry by mi powiedział wczoraj,że spodobała mu się Olivia a nie jeszcze mówił mi że JA na pewno JEJ też się podobam. Nie ja tego wszystkiego już nie ogaraniam!
Podjechałem pod mój i chłopaków dom. Wysiadłem z samochodu i wszedłem do domu. Trochę zgłodniałem więc postanowiłem zrobić sobie płatki z mlekiem.

*Z perspektywy Olivii *
-To pa - uśmiechnęłam się lekko do Harr'ego .
-Pa - podszedł bliżej mnie i pocałował w policzek .
Mimowolnie się uśmiechnęłam , chłopak odwzajemnił uśmiech i obrócił się na pięcie.  Poszłam do domu gdzie już znajdowała się Ania a raczej wkurzona Ania.
-Ej siostra co ci jest? - spytałam siadając koło niej na kanapie.
-Nie wiesz? - spytała wkurzona.
-No nie - odparłam .
Spojrzała na mnie i zaczęła mówić - ............

12 komentarzy:

  1. Taaa zaczęła mówić "Harry jest mój! Odpierdol sie od niego" xD
    HAhahahahaha dużo śmiechu na sali xD
    Zajebisty *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. jejeje kocham to czekam na dalszą część <3

    OdpowiedzUsuń
  3. omomomom *.* ! Dalej pisz następny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. NEXT PLEASE ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeee coś się dzieje ; D !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niall ma być z Oliwią <3
    A Harry z Anią <3
    A ja z Liamem..xd
    Energia mnie ponosi <33333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech Niallerek będzie z Olivią plisss <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nioch nioch nioch <3 świetny rozdział :) czekam na następny ::D

    OdpowiedzUsuń
  9. Awww *_* Będzie dziś następnyy? Plooseeemmmm

    OdpowiedzUsuń