Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 sierpnia 2012

Rozdział 5 -Harry postaw mnie!

-Wiesz nie mam ochoty żeby was poznawać -powiedziałam .
-Szkoda - blondyn wyraźnie posmutniał .
-Mhm to ja spadam pa - pomachałam im i skierowałam się w kierunku drzwi .
Gdy złapałam za klamkę koło mnie momentalnie pojawił się Niall.
-Ej! Poczekaj , mam takie pytanie - zaczął mówić.
-No dajesz - odparłam.
-Dasz mi swój numer ? - spytał niepewnie .
-Nie - uśmiechnęłam się lecz wiedziałam że to było zbyt chamskie.
- Ehh a spotkamy się jeszcze kiedyś? -zapytał z nadzieją w głosie.
-Nie, nie chcę - rzekłam i otworzyłam drzwi .
-Na razie - wyszłam z ich domu.
-Pa ! - krzyknął Niall.

*Z perspektywy Anny *

-I co Horan nie lubi cie nie?- spytałam ze śmiechem gdy Niall ze smutną buźką pojawił się w salonie.
-Niestety nie - usiadł koło Zayna na kanapie.
-To co jedziemy?- spytał Liam.
-Jasne - odarł Harry .
Wyszliśmy z domu chłopców i wsiedliśmy do samochodu Harolda. Po jakiś 20 minutach auto się zatrzymało i wysiedliśmy z niego. W wesołym miasteczku czekały na nas jakieś dwie dziewczyny.
-Siema - brunetka rzuciła się Zayn'owi na szyję.
-Zaraz mnie zdusisz kochana - zaśmiał się Malik.
-Oj tam, oj tam wielkiej straty nie będzie - również się zaśmiała.
-Cześć jestem Ilona - podeszła do mnie blondynka.
-Hej , a ja Ania - uśmiechnęłam się do niej .
-O siemka jestem Vera - podała mi rękę brunetka, która najwidoczniej zeszła już z Zayn'a.
-Ania - uścisnęłam jej dłoń .
-Dobra idziemy na .. na hmm na co pierwsze idziemy? - zamyślił się Louis.
-Do domu luster! - krzyknął Zayn.
-Ja wolę iść coś zjeść -powiedział Niall.
-Hmm są tu jakieś koty? - spytał Harry.
-Tsa uwarzaj bo zaraz ci tu wyskoczą - zaśmiałam się.
-Ale fajnie! Kiedy , kiedy?!- krzyczał podjarany Styles.
-Nigdy- odparłam.
-Osz ty! - podszedł do mnie i wziął na ręce.
-Harry postaw mnie! - krzyczałam tym razem ja.
-Ja chcę koty!
-To jedź do mojej babci ma pełno kotów , ale najpierw mnie postaw!
-Oo a kiedy pojedziemy tam? - spytał uradowany.
-W... jutro - zaśmiałam się.
-Okej - odparł.
-Słuchajcie! Mam pomysł, pójdziemy najpierw do domu luster , karuzele , Niall później coś zje , następnie pójdziemy  na tą większą karuzele , do domu strachu i na młyńskie koło, ok? - zaproponował Liam .
-Mi pasuje - powiedziała Ilona uśmiechając się do Liam'a.
-Ci to pasuje wszystko co Liam mówi - śmiał się Niall.
-A co nie może ? - spytała .
-Może, może - odparł .
Poszliśmy wszyscy po kolei na to co Liam mówił. Po jakiś dwóch godzinach wyszliśmy z wesołego miasteczka.
-To teraz jedziemy coś zjeść - rzekł Louis.
Pokiwaliśmy głowami i wsiedliśmy do samochodu . Po jakiś dziesięciu minutach podjechaliśmy pod Nando's. Zawsze chciałam tam coś zjeść a tym bardziej w towarzystwie chłopaków z 1D.
-Ej, Ania słuchasz mnie? - szturchnął mnie w ramię Hazza.
-Tak, tak jasne - uśmiechnęłam się do niego .
-To co zgadzasz się? - spytał a ja kompletnie nie wiedziałam o co chodzi.
-Emm a mógłbyś powtórzyć co mówiłeś wcześniej? - zapytałam .
-Wiedziałem . A więc pytałem czy nie wybrałabyś się jutro ze mną i chłopakami do kina -powiedział .
-Bardzo chętnie , tylko muszę się jeszcze spytać taty-rzekłam .
-Taty?- zdziwił się Zayn .
-No tak , ja w porównaniu do was nie jestem jeszcze pełnoletnia - powiedziałam.
-No widzisz Zayn , nie każdy musi być w twoim wieku i robić co i kiedy chce - rzekła Vera.
-Oj tam , oj tam ale ja myślałem, że Ania ma osiemnaście lat - powiedział Zayn.
-No to się myliłeś - uśmiechnęłam się .
-A ile lat ma Olivia? - spytał Niall.
-Olivia ma osiemnaście - powiedziałam .
-No to na to wychodzi ze ja jestem taki  stary - Loui udał smutnego.
-Ojoj nie smutaj Tommo , kupię ci kredki - zaśmiała się Ilona.
Po chwili przyszedł do nas kelner . Złożyliśmy zamówienie a po dziesięciu minutach już je dostaliśmy . Zaczęliśmy jeść .
-No to gdzie teraz jedziemy? - spytał Liam gdy nasze talerze były już puste.
-Może do nas do domu? - zaproponował Harry .
Nagle mój telefon zaczął dzwonić .
-Halo? - zapytałam do słuchawki
______________________________
Dwie new bohaterki xd

Ilona - Ma 19 lat.  Przyjaźni się z Liamem i resztą chłopców z 1D.  Kocha muzykę .  Nie lubi Toy Story .


Veronika - Ma 18 lat. Mieszka w Londynie .Potajemnie kocha się w sowim przyjacielu Zayn'ie Malik'u . Czesto nosi bejsbolówki.  Uwielbia zwierzęta .


__________________________________________
Pisać czy się podoba xd <3

6 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz ♥♥♥ wciąga, jak słuchanie 1D XD ♥♥♥ X3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ; D kiedy następny ?. *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. "-Cześć jestem Ilona - podeszła do mnie blondynka."
    Ahahahha, nie mogłam z tego. A co nasza Ilonka tutaj robi? XD
    A czemu Dan nie maa? XD
    + Jak to przeczytałam , wyobraziłam sb naszą Ilone (tą serio,żywą xd), która stoi koło Liama ..xd
    i wiesz, pacząc na wzrost to .. yyy.. ten .. no wiesz ..
    odruchowo wybuchłam śmiechem . ;x
    Ale po chwili wyobraziłam sb jak ja bym wygl. koło któregoś z chłopców i mi przeszło ;xx
    ok, nie ogarniam już sama sb.. wbij na fejsa, pogadamy, bo ze mną już źle .

    OdpowiedzUsuń