Łączna liczba wyświetleń

piątek, 31 sierpnia 2012

Rozdział 22 -Nigdy , przenigdy

_________________
Przepraszam,że jest taki krótki ale nie mam dziś kompletnie weny.. :(
I mam taką prośbę. W ankiecie zagłosowało 88 osób że czyta to opowiadanie a komentarzy jest ile? No właśnie ledwo 15... 
Chciałabym aby ci którzy nie komentują a czytają chociaż raz skomentowali.. Proszę (:
Miłego czytania <3 
________________

-To logiczne że dla ciebie chłopacy nie są słodcy!No chyba że jesteś gejem a ja nic o tym nie wiem- spojrzała na niego Olivia.
-Nie, nie jestem gejem - uśmiechnął się do niej.
Po chwili wrócił Liam z Adamem.
-To przebierajcie się w stroje i idziemy się kąpać! - krzyknął Lou.

*Z perspektywy Liam'a*
Kurde musiała z nim przyjechać.. Musiała.. Jestem tak wkurzony jak nigdy dotąd.. Ale temu całemu Adamowi odechce się bycia tutaj .. Wyjedzie.. Postaram się o to oby wyjechał jeszcze dziś .. Gdy będzie próbował powiedzieć coś do Ilony , wtedy ja mu przeszkodzę!
-Liam może wrzucamy dziewczyny do wody? - szepnął mi na ucho Lou.
Kiwnąłem głową co oznaczało,że się zgadzam. Harry podszedł do Ani , Niall z Lou do Olivki , Zayn do Very a ja do Ilony . Wzięliśmy dziewczyny na ręce i pobiegliśmy  z nimi do wody.
-Aa! Liam! - krzyknęła cała mokra Ilona.
-Też cię kocham - zaśmiałem się .
-Dostaniesz ode mnie - rzuciła się na mnie w celu przewalenia mnie do wody.
-Coś ci się nie udało kochana - śmiałem się jeszcze bardziej.
-Wiem, a teraz zanieś mnie na brzeg - uśmiechnęła się do mnie obwijając swoje nogi wokół moich pośladków,a ręce zawieszając na mojej szyi.
-Już się robi - zaśmiałem się i szedłem z nią na brzeg , co chwilę spoglądając w jej piękne oczy.

*Z perspektywy Harr'ego*
-No odezwij się do mnie w końcu - błagałem,ale ona jak zwykle mi nie odpowiedziała.
-Proszę - uklęknąłem przed nią , łapiąc delikatnie jej dłoń.
-Już nigdy nie wrzucę cię do wody -spojrzałem jej prosto w oczy.
-Nigdy? - w końcu mogłem usłyszeć jej nieziemski głos.
-Nigdy , przenigdy - uśmiechnąłem się .
-No to spoko - przytuliła się do mnie.

*Z perspektywy Niall'a*
-Ja bym wolał kiełbasę - powiedziałem .
-Kiełbasę?Jeszcze przytyjesz i co będzie? - spytała Olivka.
-Nic, bo nie przytyję - uśmiechnąłem się do niej.
-Jasne przypomnisz sobie moje słowa gdy będziesz gruby - zaśmiała się .
-Sugerujesz,że gdy będę dużo jadł to kiedyś stanę się gruby?
-No tak to logiczne , dużo jesz równa się strasznie tyjesz - rzekła.
-Oj to będziesz się kumplowała z grubasem - spojrzałem na nią z uśmiechem.
-Mi to nie przeszkadza - odwzajemniła uśmiech.
-A właśnie musisz mi coś o sobie opowiedzieć - rzekłem.
-To później dobra? - zaproponowała.
-No spoko - zgodziłem się.
-A teraz chodź do wody - złapała mnie za rękę a w moim brzuchu szalała masa `motyli`.

15 komentarzy:

  1. Taki krótki? Chcę dłuższy. Marta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo szkoda , że taki krótki.. ale jutro napiszesz nam długi si? si.. ^^
    Kocham Cie. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie <3
    Chcę nexta *_* Zgadzam się z Liamem Adama trzeba się pozbyć XD

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny rozdział czekam na nextt <3 -Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny uwielbiam , kocham .<33 Zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny rozdział, zresztą jak i całe opowiadanie.;)
    Dalejj ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz mi szybko Następny <3 :D
    Ma być całe o Ilonie i Adamie <333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne <3 kocham ten blooog <3 nie mogę się doczekać nexta ! <3
    zapraszam do mnie : http://1dimaginee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Awwwww <3
    Słotkie ! Ten cały Adam tam nie potrzebny !!
    Czekam na następny :)) x
    Zapraszam do mnie ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne <3 kocham ten bloga czekam na więcej ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. krótki ale fajny ;)
    chce już następny ale jak będzie dłuższy to się nie obrażę ;*
    życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham to!! pisz szubciutko następny:D
    Beti :D

    OdpowiedzUsuń