Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 sierpnia 2012

Rozdział 10 -Muszę jeszcze pocałować moje kochanie!

____________________
Mhm udało mi się dodać rozdział <3 Szybciej niż o 20 XD Juhu możecie być ze mnie dumne lol2 :D
Nie proście mnie żebym dodała dzisiaj rozdział bo nie dodam wiem chamska jestem haha .. xd 
Jutro ok. 12 będzie rozdział lub później .. to zależy od tego jak szybko wstanę i go napiszę (:
Miłego czytania <3
____________________

Na kanapie zobaczyłem ją i jakiegoś chłopaka. Wkurzyłem się trochę , nie , nie trochę bardzo! Ten chłopak ją obejmuje! Zaraz wybuchnę!
-Cześć Liam , poznaj Kevin'a , Kevin poznaj Liam'a -uśmiechnęła się .
-Ty jesteś jej przyjacielem tak?-spytał Kevin ...
Od teraz nienawidzę tego imienia! Wcześniej je lubiłem bo Louis nazwał tak swojego gołębia , co prawda gołąb nie był prawdziwy bo Lou boi się gołębi ale za to był plastikowy.
-Tak - odparłem i zmierzyłem go zabójczym wzrokiem ..
Jakbym umiał zabijać wzrokiem ten koleś już by nie żył!
-A ty kim jesteś dla niej?- spytałem.
Marzyłem o tym aby nie odpowiedział 'Jej chłopakiem' załamałbym się wtedy.. Ja ... kocham ją .. Tak kocham Ilonę ... Chcę z nią być ale ona darzy mnie tylko przyjaźnią , niestety.
 -Jej kuzynem - powiedział.
Na mojej twarzy momentalnie pojawił się uśmiech. Ulżyło mi!
-Aha, miło cię poznać - powiedziałem uradowany.
-Jakoś przed chwilą nie cieszyłeś się raczej tym że mnie poznałeś - zaśmiał  się.
-Ale już się cieszę - odparłem .
-Liam mógłbyś pojutrze ze mną oprowadzić Kevina po Londynie? - spytała Ilona.
-No jasne - uśmiechnąłem się do niej -I tak w ogóle to hej- podszedłem do niej i pocałowałem w polik .
-Siemka -przytuliła się do mnie .

*Z perspektywy Ani*

-Trzeba było zamówić więcej tych pizz , nie pomyślałaś,że dwie duże pizze nie wystarczą na pięciu chłopaków i dodatkowo dwie dziewczyny? - byłam wkurzona na Olivię.
-Oj tam , oj tam przynajmniej teraz się przejdą do sklepu i schudną - uśmiechnęła się do mnie.
-Mhm jasne - odparłam i poszłam do kuchni .
-Wróciliśmy! - usłyszałam głos Harrego.
-Szybko jakoś - powiedziałam gdy chłopcy znaleźli się w kuchni z zakupami.
-Jechaliśmy samochodem , dlatego - uśmiechnął się Louis.
-A co dobrego kupiliście? - zapytałam .
-Chipsy , ciastka , popcorn, picie Harry kupił jeszcze piwo - mówił Niall.
-Nie za dużo tego wszystkiego tu?- zdziwiłam się patrząc na siatki z zakupami .. była ich masa!
-Nie, ja się wszystkiego pozbędę szybko - zaśmiał się Horan.
-Oo wpadłam na super pomysł!- krzyknęłam .
-Jaki? - spytał Zayn .
-Śpicie dziś u nas?- zaproponowałam.
-Ja bym mógł - odpowiedział Hazza.
-A wy? - spytałam.
-Mhm ja raczej też - odparł Lou.
-A moglibyśmy? - spytał Niall.
-No jasne,że tak - powiedziałam .
-No to spoko - uśmiechnął się.
-A ty Zayn?
-Jeśli to nie będzie żaden kłopot to tak - rzekł.
-Żaden kłopot Maliku - zaśmiałam się .
-Dobra chodźmy do salonu -powiedział Styles.
Tak jak powiedział loczek poszliśmy wszyscy do salonu gdzie siedziała Olivia a Niall wziął ze sobą paczkę chipsów .
-To obejrzymy teraz jakiś horror? - spytał Lou.
-Mhm , ale tym razem ja nie idę szukać - powiedziała Olivia.
-Czemu?- spytałam.
-Bo nie - uśmiechnęła się i spojrzała Niall'a .
-Czy ja o czymś nie wiem? - zapytała zaciekawiona.
-I nie musisz wiedzieć - odpowiedziała Oli.
-Dobra to idę poszukać jakiegoś horroru - odparłam i poszłam na górę do pokoju mojej siostry w celu znalezienia tam płyty z jakimś horrorem . Otworzyłam szafkę i od razu znalazłam w niej film. Zeszłam z nim na dół.

*Wieczór*

-To kto gdzie z kim śpi? - spytałam.
-Ja z tobą - podszedł do mnie pijany Harry i zaczął całować po szyi.
W sumie podobało mi się to tylko jest jeden minut był pijany ..
-To Harry śpi w moim pokoju z Louis'em , Zayn w pokoju gościnnym , a Niall ..eee Niall gdzie chcesz spać? - zdziwiłam się na widok Niall'a całującego się z moją siostrą.
-Niall śpi ze mną - powiedziała nieźle nawalona Olivia .
-Tak , tak Niall z Zayn'em w pokoju gościnnym , a ja na kanapie - zarządziłam bo tylko ja z tego towarzystwa byłam trzeźwa .
-Ja chcę spać z Olivką - marudził Niall i zaczął podwijać bluzkę mojej siostrze.
-Nie , nie śpisz z nią. Jesteście pijani jeszcze by coś się tam stało a później byście żałowali i obwiniali mnie o to że wam pozwoliłam razem spać- mówiłam i pociągnęłam Olivię za rękę do jej pokoju.
-Muszę jeszcze pocałować moje kochanie! wyrwała mi się i podbiegła do Niall'a. Rzuciła mu się na szyję i namiętnie go pocałowała. Następnie podeszła do mnie .
-Możemy iść - powiedziała .
Na schodach Olivia o mało co by się nie wywaliła ale na szczęście ją przytrzymałam. Zaprowadziłam ją do jej pokoju i zamknęłam drzwi. Zeszłam na dół , w salonie nie było nikogo. Położyłam się na kanapie , przykryłam kocem a po chwili już spałam .
Rano obudziły mnie jakieś krzyki.
-K*rwa co ty robisz?!
Podniosłam się szybko z kanapy i ujrzałam ....

12 komentarzy:

  1. Pisz daaaaaalej!! Jestem ciekawa co będzie!! A no i zapraszam do mnie --> http://life-does-not-ever-change.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj jeszcze dziś plissssssss kończysz w takich momentach , Kocham to czytać !<3
    -Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee jeesteeęś ! :P :P :P
    Weeż... Ja umrę do juutrraaaa ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu kończysz w takich momentach chcesz mnie zabić?...
    Dodaj jeszcze dzisiaj pliss < 33 ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. No eej, czemu akurat w takim momencie ?! Ale i tak super. < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham to i Ciebie też <3 ;**** daleeej proszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. OOO OLIVKA I NIALL KOCHAM <3 ale nie kończ w takich momentach

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak słodko Olivka i Niall <3333 Kocham cię,ale jak skończysz jeszce raz w takim momencie to cię kilnę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Olvia i Niall <33 . Nie mogę doczekać się następnego ; D !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny rozdział ;) pisz szybko,bo nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń