Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

Rozdział 8 -No wiecie Niall tak świetnie całuje

_________________________
Omomom jaram się bo pod 7 rozdziałem było 11 komentarzy <3 xd
Mam nadzieję że pod tym też będzie tyle lub może nawet więcej :)
Miłego czytania :*
_________________________

Spojrzała na mnie i zaczęła mówić - Niby tak nienawidzisz ich a do Harr'ego to się kleisz .
-Co? Kiedy  ja niby się do niego kleje? -wybuchnęłam śmiechem .
-Dzisiaj! W kinie! Gdy odprowadzał nas do domu cały czas rozmawialiście nawet przez moment trzymaliście się za ręce , pocałował cię w polik na pożegnanie!  Robisz do niego bez przerwy maślane  oczka! - krzyczała .
-Dobra , dobra nie krzycz tak. I to on się do mnie klei nie ja do niego- powiedziałam.
-Mhm tsa jasne, wolałam jak ty nie chciałaś ich poznać i ja wychodziłam do nich sama - po policzku poleciała jej pojedyncza łza.
-Ej młoda, ty płaczesz? - przytuliłam się do niej .
-A nie widać?! Odwal się ode mnie! - wyrwała mi się z uścisku.
-Nie będę już się z nimi spotykać- powiedziałam bo zrobiło mi się żal mojej siostry.
-Tak, jasne - popatrzyła na mnie.
-Mówię serio - rzekłam.
-W sumie możesz się z nimi spotykać ale proszę nie przytulaj się do Hazzy i w ogóle -poprosiła.
-Spoko - odparłam z uśmiechem.
-Dziękuję - przytuliła się do mnie.
-A teraz idź zrobić mi coś do jedzenia - zaśmiałam się.
-Dzisiaj rano ci robiłam Znowu mam robić?!- oburzyła się.
-No mi się nie chce - spojrzałam na nią błagalnym wzrokiem .
-No dobra już dobra idę - odparła i skierowała się w stronę kuchni .
Po jakiś 30 minutach zawołała mnie. Weszłam do kuchni a na stole czekało na mnie spaghetti .
-Mm dzięki - uśmiechnęłam się siadając do stołu .
Szybko zjadłam posiłek i udałam się do mojego pokoju . Było już grubo po północy więc poszłam do łazienki , wykąpałam się, przebrałam w piżamę i poszłam spać .
Rano obudziły mnie jakieś głosy. Otworzyłam powieki i ujrzałam Liam'a , Niall'a oraz Zayn'a .
-No śpiąca królewna się obudziła- zaśmiał się Niall .
-Emm siema a co.. co wy tutaj robicie? - spytałam zaspanym głosem.
-Przyjechaliśmy do was a że ty spałaś to postanowiliśmy cię obudzić - wyjaśnił Liam.
-Aha, a która jest godzina?
-Czternasta - odparł Zayn.
-A Louis'a i Harr'ego nie ma? - zapytałam .
-Siedzą na dole z Anią , zauważyłem,że dużo pytań zadajesz - powiedział blondyn.
-Tsa, a zauważyłeś to że w ogóle do was coś mówię? - zaśmiałam się .
-Ej faktycznie - Niall również się zaśmiał.
-A wiecie może czy Ania zrobiła mi śniadanie? - spytałam.
-Nie chyba nie , przynajmniej jak przyjechaliśmy to żadnego śniadania nie było - powiedział Niall ze smutną minką.
-A to szuja- udałam wkurzoną.
-Dobra wstawaj śpiochu - Zayn walnął mnie poduszką.
-Ała! To bolało - również rzuciłam w niego .
-Dzieci przestańcie się bić , schodzimy na dól a ty Olivia ubieraj się - powiedział Liam.
Chłopcy posłuchali go i wyszli z pokoju. Podeszłam do szafy , wyciągnęłam z niej <ubranie> i poszłam do łazienki się przebrać. Umyłam zęby , przemyłam twarz i rozczesałam włosy. Następnie zeszłam na dół.
-No chłopcy widzę ,że udało wam się obudzić Olivię - zaśmiała się moja siostra.

* Oczami Niall'a*
Olivia zeszła na dół, wyglądała tak pięknie. Uśmiechnąłem się do niej a ona to odwzajemniła. Nagle zobaczyłem , że Harry idzie w jej kierunku. Jeśli przytuli się do niej lub pocałuje ją w polik to ja nie wytrzymam przywalę mu! Wczoraj rozmawiałem z nim o Olivii , powiedział ,że ona mu się nie podoba... Tylko nie chciał mi wyjaśnić dlaczego wczoraj ją obejmował i w ogóle... Ale wracając do rzeczy . Nagle zobaczyłem,że Harry idzie w kierunku Olivii. Na szczęście tylko powiedział jej cześć ale zaraz, zaraz przybliża się do niej .. i mówi coś na ucho .. Jestem ciekawy tylko co..
-Ej Niall tu ziemia - Liam pomachał mi swoją ręką przed oczami.
-Mhm , co? - spytałem spoglądając na niego.
-Pytaliśmy czy jesteś głodny - powiedział Li.
-Tak, tak jestem - odparłem i znów popatrzyłem na Olivię .
Na szczęście Harr'ego już przy niej nie było.
-No kurde Niall przestań się patrzeć na Olivię i nam odpowiadaj!-krzyknęła mi do ucha Ania.
-Ale ja się na nią nie patrzę - uśmiechnąłem się do nich.
-No to o co się pytaliśmy? - spytał Zayn.
-O to czy jestem głodny?
-O to pytaliśmy wcześniej a teraz o to co chciałbyś dokładniej zjeść- powiedział Louis.
-Obojętnie ale moglibyście zrobić kurczaka -rzekłem.
-A pizza też może być? - spytał Hazza.
-Mhm może - odparłem .
-To kto dzwoni po nią? - zapytał Zayn.
Nikt się nie odezwał.
-Dobra ja zadzwonię , ale dajcie mi numer do pizzerii - powiedziała Olivia.
-Niall ty masz w telefonie zapisany co nie? - spytał Harry.
-Tak ja mam - odpowiedziałem.
-To chodź do kuchni,bo tu jest za duży hałas żebym dzwoniła - zaśmiała się Olivia.
-Spoko - zgodziłem się i poszedłem za tą pięknością do kuchni. Usiadła na krześle a ja naprzeciwko niej.
-No podaj ten numer - powiedziała.
-Kogo? - spytałem.
-Do pizzerii - zaśmiała się.
-Aa no tak , już podaję - wyszukałem numer do pizzerii i podałem jej mój telefon.
-Dzwonić z twojego czy jak?- zapytała.
-Z mojego możesz - uśmiechnąłem się do niej.
Nie odpowiedziała mi tylko zadzwoniła. Zamówiła dwie duże pizze i się rozłączyła.
-Fajną masz tapetę - powiedziała słodko się uśmiechając.
-Dzięki , ale to nie ładnie patrzeć tak ludziom na tapety w telefonie -zaśmiałem się.
-Sam mi dałeś twój telefon więc teraz nie mów że nie ładnie że patrzę się na twoją tapetę- rzekła.
-No dobra , już dobra - odparłem -Chodź do chłopaków i Ani - dodałem po chwili.
Wstaliśmy od stołu i poszliśmy do salonu gdzie siedzieli wszyscy.
-Co wy tak długo tam robiliście? Może się miziali , co nie?- spytał Louis ze śmiechem.
-No wiecie Niall tak świetnie całuje .....

_______________________________

Tapeta w telefonie Nialla <3 :


14 komentarzy:

  1. świetny rozdział :) czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper ^^ słodka tapeta X3

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku daalej proosze cie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kochaam tego twojeego bloogaaa <3 <3 <3 Pewnie nie zdążysz już dziś nic wyskrobać :( Mam nadzieje że jednak Ci się uda :D Pisz częścieej :D świetny jeest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Szybko pisz następny i za takie konczenie rozdziałów idzie się do więzienia wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAAAAAAAAAa błagam pisz pisz pisz klękam na koanach wiem nie widzisz al serio błagam pisz szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pisz pisz < 333

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥ = wyraża więcej niż 1000 słów :3

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz dalej pisz :D
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz o mnie miało być. :(
    Ale rozdział fantastyczny i chcę dziś kolejny..xd

    OdpowiedzUsuń
  11. super :) kiedy kolejny ? :D

    OdpowiedzUsuń