Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 września 2012

Rozdział 25 -Nie bój się mnie

_____________________
Powinnam nie dodawać rozdziału dlatego iż pod ostatnim były tylko 3 komentarze..
Wydaje mi się,że coraz mniej ludzi czyta to opowiadanie .. :<
Jeżeli przeczytasz rozdział proszę dodaj komentarz .. (:
Miłego czytania .<3 

____________________

* Z perspektywy Olivii *

-No to czas abyś opowiedziała mi coś o sobie - blondyn objął mnie swoim ramieniem w momencie gdy usiedliśmy na piasku.
-A co dokładniej chciałbyś wiedzieć co? - zapytałam .
-Wszystko - uśmiechnął się .
-Ehh no to zacznę  tak .. - zamyśliłam się a po chwili już mówiłam - Jestem polką,mam 18 lat , nie lubię waszego zespołu - mówiąc to zaśmiałam się - Słucham reggae , rapu czasem rocka. Mam młodszą siostrę , ale to już wiesz. Hmm co tu jeszcze? - spytałam .
-Miałaś już chłopaka? Jeśli tak to ilu? -zapytał Niall.
-Miałam , emm było ich trzech - powiedziałam .
-Co lubisz  robić?
-Lubię słuchać muzyki, pograć sobie czasem na gitarze,pianinie i ehh pojeździć na desce - odpowiedziałam na pytanie  zadanie przez Horana.
-Jeździsz na desce? Grasz na gitarze i pianinie? - zdziwił się .
-No tak , a coś nie tak? - zapytałam z uśmiechem .
-Zaskakujesz mnie dziewczyno - powiedział .
-Widzisz , jeszcze nie raz cię zaskoczę chłopaku - zaśmiałam się.
-Lubisz Justina Biebera? - zapytał .
-Nie przepadam za nim , a ty?
-Kocham! - krzyknął .
-Zawsze spoko - zdziwiłam się trochę.
-No co? Chłopacy też mają prawo być fanami Biebera - powiedział.
-No tak , tak mają - uśmiechnęłam się.
-Ej a pro po tego zadania które chłopcy dzisiaj rano nam kazali wykonać to..- zaczął Niall.
-To co? - zapytałam.
-Wykonujemy je czy czeka nas pocałunek przy nich? - zapytał.
-Wykonujemy - odparłam .
Tak czekała mnie noc razem z Niallem w środku lasu.A jeśli nie zrobimy tego to będziemy musieli pocałować się na ich oczach . Chłopcy mają tak zrytą banie. Ale w sumie polubiłam ich . Są fajni. A najbardziej z nich polubiłam Niall'a. Ale zaraz , zaraz określenie polubiłam to chyba za mało . Nie chyba a na pewno . Ten słodki blondyn spodobał mi się . Miłość? Myślę,że na razie to uczucie nie jest tak poważne .
-O czym tak myślisz? - usłyszałam ten nieziemski głos.
-A tak po prostu o wszystkim i o niczym - powiedziałam .
-Ciekawe - zaśmiał się.
-Dobra chodźmy już - powiedziałam trzęsąc się z zimna 
Blondyn podniósł się z piasku a następnie podał mi swoją dłoń . Złapałam ją i podniosłam się. 
-Dziękuję- uśmiechnęłam się do niego zgrzytając równocześnie zębami , co na pewno wyglądało komicznie .
Niall zdjął z siebie swoją szarą bluzkę i narzucił ją na moje ramiona. 
- Kochany jesteś - przytuliłam się do niego. 
-Nie przesadzaj - zaśmiał się. 
-Nie przesadzam - pocałowałam go w polik . 
Chłopak uśmiechnął się pod nosem . Szliśmy plażą do namiotów. Nagle pośród ciemności ujrzeliśmy ogień . `Robią ognisko`-pomyślałam. Doszliśmy do nich . 
-To jak zaraz idziecie do lasu nie? -zaśmiał się Hazza. 

-Niestety - odparł Niall. 
-Ojj możesz ją zgwałcić tam . Są plusy tego - również śmiał się Zayn. 
-Malik! Weź przymknij tą swoją niewyparzoną buźkę - powiedział blondyn. 
-Niewyparzoną? Oj pożałujesz blondasie! - krzyknął mulat. 
Niall zaczął biec a Zayn go gonił. 
-Co za dzieci - skomentował Liam . 
-A ty nie lepszy - rzekła Ania. 
-Ja w porównaniu do nich umiem się porządnie zachowywać - powiedział Li. 
-Haha Liam proszę cię. Ostatnio się tak uśmiałam jak chleb kroiłam - śmiała się Ilona. 
-Masz tu koc - podała mi go Vera.
-Dzięki - uśmiechnęłam się do niej .
-No to idziemy Olivka - objął mnie od tyłu w talii Niall.
-O boże - podskoczyłam wystraszona.
-Nie bój się mnie - szepnął mi na ucho.
-Właśnie zaczynam się bać - powiedziałam przełykając głośno ślinę.
Nagle Horan wziął mnie na ręce.  

                     ******Przeczytaj na górze******

21 komentarzy:

  1. Twoje opowiadanie jest nieziemskie *_____*
    Next :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetneee :D
    Ale czegoś nie rozumiem... przecież ich zadaniem bylo, żeby Niall pocałował Olivke ;D To czemu idą do lasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopcy dali im zadanie aby spędzili noc w lesie, a jeśli Olivka i Niall nie wykonaliby go to wtedy musieli by się za kare całować :)

      Usuń
    2. A w którym to było rozdziale? Bo chyba się pogubiłam, a czytam na bierząco...

      Usuń
    3. Nie ma tego w żadnym rozdziale . W tym 25 jest to tak trochę inaczej wszystko napisane . :>

      Usuń
  3. Czytam, czytam, a Ty pisz i dodawaj dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To opowiadanie jest super.:) czekam na następny!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Superr :) Next *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebisty, robi sie coraz lepiej ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie Mogę się doczekać następnego ! Jezzuu.. nie moge ! Pisz szybko następny daaalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział kocham cię czekam na next <3- Pati

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekanie na kolejny rozdział to męczarnie ;<
    Świetnie piszesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. dajesz dziewczyno , dajesz następny rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham cię dziewczyno *.* !!! Pisz nexta jak najszybciej !!! super rozdział <3333 !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham cię dziewczyno *.* !!! Pisz nexta jak najszybciej !!! super rozdział <3333 !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham cię dziewczyno *.* !!! Pisz nexta jak najszybciej !!! super rozdział <3333 !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham cię dziewczyno *.* !!! Pisz nexta jak najszybciej !!! super rozdział <3333 !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. dalej dalej dalej ! Kiedy będzie ten next ! Jezu, kocham cię ! Pisz szybko daaaaalej !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog;) Uwielbiam:>Pisz daalej dziewczyno! Podoba mi się jak opisujesz. Miłość Ani i Hazzy no i Olivi i Nialla,fajnie. I am twoja wierna czytelniczka!
    Roksana.

    OdpowiedzUsuń